2014. október 28., kedd

0. nap



Hát ez órákban mérve igen rövid nap volt, mégis nagyon messzire jutottunk.

3-4 7 –kor hosszú, érzékeny búcsút vettünk egymástól Beával a lakásunk ajtajában, hogy azután otthoni idő szerint  éjjel 1 után valamivel az Oszakai reptéren ismét egymás karjaiba omoljunk. A köztes időben mindössze annyi történt, hogy két irányból közelítettük meg Japánt. A csapat egyik fele (na jó ez túlzás): János meg én Frankfurt, míg  a többiek Helsinki felől.
A mi járatunk közel 1 órás késéssel emelkedett a levegőbe és a légikísérő sem nyugtatott meg azzal, hogy 99 százalék az esélyünk, hogy elérjük a csatlakozást. Ezért landolás után rögtön rohantunk az „A 12“-es kaputól a „Z 25“-ösig.
Szerencsére az „F“ után a németeknél máris a „Z“ jön, így biztonsággal odaértünk.
Az út meg hosszú volt és zsibbasztó. Elfogyasztottam: 1 whyskit, 1 konyakot , 1 pohár vörösbort, 1 pohár sört, 3 narancs juicét, 1 kávét, 1 teát, 1 meleg vacsorát, 1 meleg reggelit és 3 science fiction filmet. És talán aludnom is sikerült, másfél órát. Szóval igen-igen hosszú út volt....

A napfelkelte tetten érhető a szárny alatt a hajtóműveken



Ráadásul hála a reptéri rakodóknak, akik eltörték a bőröndöm fogóját még fél órát jegyzőkönyv kitöltéssel is vesződhettem. Azután még megkerestem a buszjáratot, ami majd bevisz minket Oszakába és máris nyílt a fotócellás ajtó:

A Helsinki felől érkezők: Farkas István, Tisza Bea, Alexics Rita, Major Sándor

Mivel odahaza éjfél már jócskán elmúlt, folyt. köv. hamarosan.......








2 megjegyzés:

  1. Nos igen, mivel többünknek van repülési fóbiája, (szinte mind féltünk a repüléstől zuhanástól, utazási nehézségektől...) ezért pár fotónkon bizony gyanús üvegcséket szorongatunk a kezünkben, a legtöbben így próbáltunk enyhíteni szorongásainkon az utazás alatt! Szóval a másik repülési csapatot sem kell félteni, mi is "buliztunk", ittunk-ettünk és filmeztünk az utazás alatt.
    Egy valaki mindennél jobban várta a "reuniót": Bea (köztudottan) gyűlöl Zoli nélkül utazni, úgyhogy gondolhatjátok, volt öröm a Kansai Airporton, több mint 20 óra utazás és külön lét után, mikor egymás karjába ugorhattak!

    VálaszTörlés
  2. PS: A felkelő napot, melyikőnk ne vadászta volna?! Érdekes módon megtapasztalni nem is olyan egyszerű, mint amilyennek hangzik. A mi csapatunknak is volt szerencséje a Japán felé vezető gépen a híres japán "felkelő nap" sziluettjeit megpillantani. Magát a napot mi sem láttuk (ha a technika nem fog ki rajtam, mellékelem majd az én képemet is).
    A későbbiekben a JET LEG, a hideg, az izgalom és a korán lefekvések miatt (gazdáink puritán, vidéki életvitelének köszönhetően), magamhoz képest szokatlanul és meglehetősen korán ébredtem reggelenként. Minden reggel megpróbáltam elcsípni a felkelő Napot, de hiába. Vagy túl korán volt és még nem...vagy már túl késő lett és már hajnalodott, mire felébredtem, de a jelenséget sosem sikerült elcsípnem. Talán a hegyek is kitakarták az eseményt... magam részéről kezdem hinni, hogy ez csak üres legenda, amit pont azért találtak ki, mert felkelő Nap, valami megmagyarázhatatlan fizikai-kozmikus törvényellenesség alapján, nem is létezik Japánban.
    Mivel igen hideg volt a szobámban, unatkoztam is reggel egyedül, jobb ötletem nem akadt: minden napomat Napüdvözlő yogával nyitottam.

    VálaszTörlés